Veelgestelde vragen

(FAQ = Frequently Asked Questions)

Lieke huh?

Actie / Korting

Wanneer je alle producten naar wens in je winkelwagentje hebt geplaatst krijg je een optie om een donatie te doen aan de Wingwalkers (Leuk van Lieke zal de waarde van je donatie verdubbelen) en/of een couponcode in te vullen.
Na het invullen van de couponcode klink je op couponcode toepassen.
Er wordt dan nagekeken of de code geldig is.

Omdat we heel erg blij zijn dat de bewoners van Almere Poort de lokale ondernemers steunen, bieden wij gratis bezorging aan binnen Almere Poort.
Geef bij je bestelling aan dat je de bestelling komt afhalen, en vul een adres binnen Poort. Dan komen wij je bestelling binnen 3 werkdagen thuis brengen.

Betalen

Bij het plaatsen van een bestelling kan gekozen worden voor onder andere overschrijving per bank, Ideal betaling of Credit Card.
Sinds kort is het ook mogelijk om te betalen via VVV giftcard of de Webshop Giftcard.
En zelfs achteraf betalen is nu mogelijk. Let hierbij dan wel op dat je het geld naar het juiste rekeningnummer over maakt.

Minder betalen voor het zelfde kwaliteit speelgoed?

Dat kan!

 

Er zijn zelfs meerdere methode om dat te doen!

1) Je komt de producten zelf ophalen, dan vervallen de verzendkosten.

2) Je besteld nog meer leuk speelgoed zodat het bestellingsbedrag boven de €60.- uit komt en zo de verzendkosten vervallen.

3) Je gebruikt een coupon code. Hou hiervoor je nieuwsbrief goed in de gaten, hierin verschijnen regelmatig nieuwe codes voor leuke acties.

4) Je vraagt je vried, vriendin, moeder, schoonmoeder, buurvrouw of een wild vreemde op straat om het mooie speelgoed voor je te kopen.

Naast de verschillende cadeau kaarten en de gebruikelijke methode als CreditCard en Ideal, is het ook mogelijk om achteraf te betalen.
Let hierbij wel goed op, dat je het bedrag dan overmaakt naar het juiste rekeningnummer.

Alle regels met betrekking op het achteraf betalen kan je vinden op de pagina van Multifactor: https://www.multifactor.nl/voorwaarden/betalingsvoorwaarden-consument/

Bestellen

Helaas gebeurd het nog wel eens dat de mailtjes die verzonden worden in de SPAM box terecht komen.
Wanneer je mailtje hier in zit, kan je de afzender als veilige afzender kenmerken, zodat de toekomstige mailtjes niet in de SPAM box komen.

Wanneer je mailtjes niet in de SPAM box zit, is het mogelijk dat je mail adres niet goed is ingevuld, of dat er iets anders aan de hand is.
Het is belangrijk dat je dan contact met me opneemt zodat we kunnen uitzoeken wat er niet goed is gegaan.
Het makkelijkste is om hiervoor het contact formulier te gebruiken of om een mail te sturen naar info@leukvanlieke.nl

Nu komt een heel lastig gedeelte..... wachten! Wachten tot dat de postbode je bestelling komt brengen.
Vind je dat echt te moeilijk, kan je altijd contact met ons opnemen om je bestelling te komen ophalen.

Je kent het wel, heb je eindelijk het perfecte product gevonden, is het niet op voorraad.

Geen probleem! Neem gewoon even contact met ons op en we gaan samen op zoek naar de beste oplossing.
Vaak zijn producten nog na te bestellen of is er zelfs al weer een nieuwe levering onderweg.

Verzenden

Er zijn verschillende mogelijkheden om je bestelling thuis te krijgen:

  • Binnen Almere Poort wordt je bestelling altijd gratis thuis afgeleverd.
  • Het is altijd mogelijk om een bestelling op afspraak (kosteloos) op te komen halen.
  • Brievenbus pakketten worden altijd verzonden met een Track and Trace code. De kosten hiervoor zijn € 3.75.
  • Pakketten die niet door de brievenbus kunnen worden ook altijd met een Track and Trace code verzonden. De kosten hiervoor zijn € 6.75.
  • Wanneer je het pakketje besteld voor 12.00 uur is het ook mogelijk om je bestelling de zelfde avond nog in huis te ontvangen. De kosten hiervoor zijn € 12.50
    Dit is alleen mogelijk in overleg met een van de medewerkers van Leuk van Lieke.
  • Bij een bestelling boven de € 60.- is het verzenden binnen Nederland GRATIS!

Wij doen ons best om alle bestellingen de eerst volgende werkdag te leveren.
Wij verzenden met PostNL en voor elke levering ontvang je een mail met de track and trace code.
Bestellingen die in het weekend worden gedaan zullen op dinsdag geleverd worden.

Enkele producten hebben een langere levertijd. Dit staat dan bij de producten vermeld.

Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling te komen ophalen.
Hiervoor kan je terecht bij ons magazijn 24 uur na het plaatsen van je bestelling.
Ons magazijn kan je vinden bij:
FSA
Vlotbrugweg 8
1332 AH Almere

 

Ja, wij kunnen de zelfde dag nog leveren.

Net als enkele grote webwinkels kunnen wij ook vaak nog op de zelfde dag leveren.
Neem hiervoor contact op via telefoonnummer 036 525 4710.
De kosten van "same day delevery" zijn € 12.50

 

Overig

Natuurlijk kan het gebeuren dat je na het plaatsen van je bestelling van gedachte bent veranderd. Hiervoor hebben wij de regeling:
Geen gezeur, Geld retour.

In het kort houdt dit in dat bijna alle aankopen binnen 14 dagen na levering retour gezonden kunnen worden in de originele verpakking en in "nieuw staat" zoals dat heet. Dat wil zeggen dat aan het product bijna niet te zien mag zijn dat deze al eerder verkocht is geweest.
Wanneer je een product terug wilt sturen kan je dit aangeven via "contact" bij het onderwerp "retourneren".
Uitgebreide informatie over deze regeling kan je hier vinden.

Mocht je hier nog vragen over hebben kan ik je daar natuurlijk altijd bij helpen.

Heb je een hele slimme, bijzondere, grappige of leuke vraag? Neem dan via "service" contact met ons op en wij gaan op zoek naar een slim, bijzonder, grappig en goed antwoord.

Minder betalen voor het zelfde kwaliteit speelgoed?

Dat kan!

 

Er zijn zelfs meerdere methode om dat te doen!

1) Je komt de producten zelf ophalen, dan vervallen de verzendkosten.

2) Je besteld nog meer leuk speelgoed zodat het bestellingsbedrag boven de €60.- uit komt en zo de verzendkosten vervallen.

3) Je gebruikt een coupon code. Hou hiervoor je nieuwsbrief goed in de gaten, hierin verschijnen regelmatig nieuwe codes voor leuke acties.

4) Je vraagt je vried, vriendin, moeder, schoonmoeder, buurvrouw of een wild vreemde op straat om het mooie speelgoed voor je te kopen.

Er is heel veel leuk speelgoed voor in bad. Het is ook zeker heel leuk om in bad te spelen.
Maar let op, laat je kind nooit alleen in bad of bij ander water (watertafel of zo).
Een ongeluk is zo gebeurd en dat wil natuurlijk iedereen graag voorkomen.

Let daarom altijd goed op wanneer je kinderen met water spelen.

En zeg nu zelf, het is toch veel leuker om samen met water te spelen!

Wil je graag op jezelf gaan wonen maar vinden je ouders dat je daar met 5 jaar nog te jong voor bent?
Probeer dan de Polydron XL of het Fantasy Fort.
Dan kan je gewoon je eigen huis bouwen...

Wij doen ons best om elke klant als koning te behandelen. Echter kan er helaas wel eens iets fout gaan waardoor de producten of diensten niet naar onze standaard zijn. Dit zou kunnen leiden tot een klacht. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@leukvanlieke.nl. Leidt dit spijtig genoeg niet tot een gepaste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Staat je vraag hier niet tussen?

Heb je een hele slimme, bijzondere, grappige of leuke vraag? Neem dan via "service" contact met ons op en wij gaan op zoek naar een slim, bijzonder, grappig en goed antwoord.

Privacy

WebwinkelKeur

WebwinkelKeur

Wij verzamelen reviews via het platform van WebwinkelKeur. Als je een review achterlaat via WebwinkelKeur dan ben je verplicht om een naam en e-mailadres op te geven. WebwinkelKeur deelt deze gegevens met ons, zodat wij de review aan jouw bestelling kunnen koppelen. WebwinkelKeur publiceert de door jou opgegeven naam eveneens op de eigen website. In sommige gevallen kan WebwinkelKeur contact met je opnemen om een toelichting op jouw review te geven. In het geval dat wij u uitnodigen om een review achter te laten delen wij jouw naam, e-mailadres, customer ID en ordernummer met WebwinkelKeur. Zij gebruiken deze gegevens enkel met het doel jou uit te nodigen om een review achter te laten. WebwinkelKeur heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beschermen. WebwinkelKeur behoudt zich het recht voor om ten behoeve van het leveren van de dienstverlening derden in te schakelen, hiervoor hebben wij aan WebwinkelKeur toestemming gegeven. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van de dienstverlening waarvoor WebwinkelKeur derden inschakelt.

Best beoordeelde product

    Nieuwste product

      De waardering van www.leukvanlieke.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 120 reviews.